حامد زماني با قطعه جديدي کوبنده‌تر از کار قبلي مي آيد
نویسنده خبر :

حامد زماني با قطعه جديدي کوبنده‌تر از کار قبلي مي آيد

22 نوامبر 2014 0 نظر
کد خبر : 691609
بازدید : 52
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

حامد زمانی در خصوص قطعه آ‌هنگ جديد "ما ايستاده‌ايم" گفت: اين آهنگ با شعارها، اهداف و چشم انداز بسيج همخوان است و اين کار هم در همان ژانر حماسي و کوبنده‌تر از کار قبلي ساخته شده است.
حامد زماني پس از رونمايي و اجراي نماهنگ زيباي «نحن صامدون»در جشنواره مالک اشتر بسيج که صبح امروز در سال 5 آذر برگزار شد، در باره اين نماهنگ گفت: پس از تجربه موفقي که با دوستان بسيج به ويژه دوست عزيز و خوش سليقه خودمان دکتر اسماعيل احمدي به نام «گردان» داشتيم ،با استقبال بسيارخوب مخاطبان همراه شد و نشان داد که کارهاي متفاوت چه به لحاظ ساخت و چه نوع اجرا جواب مي دهد وما اگر حتي کمي سليقه به خرج دهيم، اين کارها به خوبي به دست مردم مي رسد.

وي با بيان اينکه تصميم گرفتيم کارجديدي با بسيج انجام دهيم افزود: از مدت ها قبل منتظر فرصتي بودم و شعار «نحن صامدون»(ما ايستاده ايم) را نگه داشته بودم که جاي مناسبي آن را خرج کنم که خوشبختانه در اين کار به خوبي خرج شد و اسم کار جديد «نحن صامدون» شد که ويژه هفته بسيج است و با شعارها، اهداف و چشم انداز بسيج همخوان است و اين کار هم در همان ژانر حماسي و کوبنده تر از کار قبلي ساخته شد.

وي ادامه داد: شعر اين نماهنگ را علي فردوسي سروده و تنظيم کار با نيما نورمحمدي بود و آهنگ ساز هم خودم بودم که اميدوارم مردم بپسندند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها