مراسم رونمایی آلبوم ” احساس فروردین ” با صدای رضا دخت
نویسنده خبر : Admin

مراسم رونمایی آلبوم ” احساس فروردین ” با صدای رضا دخت

Admin 31 آگوست 2015 0 نظر
کد خبر : 722779
بازدید : 36
391 پسند
خلاصه خبر :  محمدرضا صادق زاده ارجمند: نشست خبری آلبوم «احساس فروردین» با اجرای علیرضا بدیع و حضور عوامل آلبوم و اصحاب رسانه در رستوران رینا برگزار شد...
متن خبر :

 

در نشست خبری آلبوم «احساس فروردین» رضا دخت عنوان شد:
بیشتر از فروش آلبوم، خواستار معرفی آثارم به مخاطبین هستم

 محمدرضا صادق زاده ارجمند: نشست خبری آلبوم «احساس فروردین» با اجرای علیرضا بدیع و حضور عوامل آلبوم و اصحاب رسانه در رستوران رینا برگزار شد.
رضا دخت در ابتدای این نشست گفت: «لازم می دانم از استاد بزرگوارم آرین خلج و خانواده عزیزم تشکر و قدردانی کنم. قول می دهم با استفاده از پیشنهادات و انتقادهای سازنده آلبوم دوم را از نظر کیفی و کمی در شرایط بهتری تولید کنم».
همچنین وی درباره اسم آلبوم توضیح داد: «چون متولد فروردین هستم و با توجه به احساس خوبی که نسبت به آلبوم دارم، تصمیم گرفتم، «احساس فروردین» را به عنوان نام آلبوم انتخاب کنم».
وی ادامه داد: «این آلبوم به صورت مویرگی با تیراژ 70000 هزار نسخه از چهارم شهریور در کل کشور پخش شده است».
دخت افزود: «این آلبوم، اولین آلبوم من هست لذا با توجه به شناختی که از شرایط موسیقی دارم، به فکر فروش نیستم و بیشتر خواستار معرفی آثارم به مخاطبین هستم.  ما در این آلبوم هیچ تهیه کننده ای نداشتیم و همگی با قلب هایمان در کنار هم هر قطعه را خلق کردیم و امیدوارم این اثر به دل مردم نیز بنشیند».
همچنین خواننده آلبوم «احساس فروردین» به برگزاری کنسرت طی چند ماه آینده و آغاز تمرین ها با گروه خبر داد.

در ادامه این نشست، رضا پوررضوی که در کنار میکس و مسترینگ قطعات این اثر، مدیریت هنری آن را نیز بر عهده داشته، در صحبت های خود گفت: «هنگامی که آلبومی منتشر می شود اکثرا به آن انتقاد می کنند ولی بعد از یک مدت بسیار اتفاق افتاده که قطعاتی که بر آن ها با نگاهی منفی ایراد گرفته ایم، از نظر مخاطب مورد قبول واقع شده اند پس بهتر است در مورد هر کاری بعد از چند بار شنیدن نظر بدهیم».
گفتنی ست، افشین مقدم (مدیر تولید و اجرایی آلبوم)، میثم دهقان (مسئول پخش)، محمد حسین شکرگزار (مدیریت موسسه فرهنگی و هنری «سپهر مهر و ماه») و حامد طاها (خواننده و آهنگساز) از دیگر مهمانان این نشست بودند.

 

در ادامه تصاویر اختصاصی این مراسم را از نگاه دوربین عکاس اختصاصی گانجا موزیک " امیر حسن کی نژاد " مشاهده کنید.

 

دانلود تمامی عکس ها در فایل زیپ

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها