بازگشت خورشید سیاه با شبانه‌های نیما
نویسنده خبر : Admin

بازگشت خورشید سیاه با شبانه‌های نیما

Admin 25 نوامبر 2015 0 نظر
کد خبر : 733770
بازدید : 56
0 پسند
خلاصه خبر : سرپرست گروه «خورشید سیاه» از انتشار تک‌آهنگ جدید این گروه تا انتهای همین هفته خبر داد...
متن خبر :

 

سرپرست گروه «خورشید سیاه» از انتشار تک‌آهنگ جدید این گروه تا انتهای همین هفته خبر داد.

رمضانی سرپرست گروه موسیقی «خورشید سیاه» خبر داد: بر اساس شعر «هست شب» نیما یوشیج تک‌آهنگی را تا چند روز آینده منتشر می‌کنیم. همچنین ظرف یک یا دو ماه آینده نیز نماهنگ این اثر منتشر می‌شود.

این نوازنده گیتارباس درباره روند تولید «هست شب»گفت: این آهنگ را سال 1392 ساختیم اما تصمیم گرفتیم آن را در آلبوم جدیدمان منتشر کنیم. اکنون در مراحل پایانی ضبط قطعات آلبوم سوممان هستیم و سعی داریم تا پایان سال 1394 آلبوم را آماده کنیم . 

گروه موسیقی «خورشید سیاه» پاییز سال 1390 تشکیل شد و به عنوان «نخستین و تنها گروه حامی محیط زیست» با آهنگ‌هایی درزمینه مشکلات محیط زیستی، خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی، آثار خود را به جامعه معرفی کرد. این گروه تا کنون دو آلبوم «خرس سیاه بلوچی» که مربوط به خرس در حال انقراضی است که در منطقه بلوچستان زیست می‌کند و «اشک سیاه» را منتشر کرده است. ساخت و اجرای موسیقی متن فیلم‌ مستند «همه درختان من» اثر رخشان بنی‌اعتماد نیز از دیگر آثار «خورشید سیاه» است. جهانگیر رها (خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)، آرش اسلامی (گیتار الکتریک)، طاهرعلی رمضانی (گیتار باس) وعلی فرهمند (درامز) اعضای این گروه هستند.

گروه «خورشید سیاه» بیستم شهریورماه 1393 و همزمان با روز مبارزه با خشونت علیه حیوانات، موفق به دریافت نشان خروس سپید، ویژه گروه‌های فعال در زمینه حمایت از حیوانات  شد. امسال نیز در مراسم دهمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست که با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گروه موسیقی «خورشید سیاه» به پاس تلاش‌هایش در حوزه‌های محیط زیست و حمایت از حیوانات جایزه ملی محیط زیست را به خود اختصاص داد.

 

روابط عمومی " خورشید سیاه "

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید.
Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها